Oldalak

Rendszeres olvasók

2014. június 9., hétfő

Vizsga = SUCK & FUCK

Hi Guys!

Figyelem... itt az év végi hajtás, és nekem olyan az iskolám, hogy minden év végen egy mini érettségi keretein belül vizsgázok le pár tantárgyból. Most hittanból és irodalomból lesz tételhúzós szóbelim, és készülnöm kell rá ha nem akarok megbukni. Nos, sajnálom hogy ennyit váratok mindenkivel és hogy nyögve nyelősen jönnek a fejezetek, de muszáj azt mondanom, hogy a vizsgáim fontosabbak mint a blog (de egyébként lelkileg pont fordítva van xddd de az élet utam múlik ezen szal... )
Szóval, ne haragudjatok... De a vizsga most előbbre való... :(
Addig is , itt egy kép, muszáj megosztanom veletek, mert hihetetlenül aranyos! Mindjárt megzabálom ezt a gyereket AHWW <3

Kívánjatok szerencsét az év végi vizsgáimhoz  <3 És kitartás a kövi fejezetig :D
Ja igen "Jöttömet kelet felől pirkadatkor várjátok" azaz, péntekkel bezárólag már nyári szünetem van !!!! Utána már a tietek vagyok egész nyáron :D xd 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia !
Sok szerencsét !!!! ♥
Ahwiee :3 Had zabáljalak meg mindketőtöket :DD

Nagyon várom már az újabb részt !
Remélem sikerül majd a vizsgád vagy mid xĐ

Jah... És nem haragszok c:
Meg még majdnem be "likeoltam" az elöző bejegyzést xĐĐ

Dorcsi ♥