Oldalak

Rendszeres olvasók

2014. június 5., csütörtök

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY! Kérlek olvassátok el figyelmesen!

Sziasztok kedves olvasóim!

Nos mint láthatjátok, ez nem egy fejezet, de örülnék, ha minden egyes olvasóm elolvasná
Arra az álláspontra jutottam, hogy szeretném az ezen blog által összehozott "közösségem" kicsit megfoghatóbbá tenni.
Elhatároztam magam, hogy az én "mérhetetlenül nagy és fejlett" informatikai tudásommal létre hozok egy Facebookos oldalt! De ez nem egy akármilyen oldal lesz! Le is írom mi ennek a nemes célja!

Nos! Az én szemszögemből az lenne a célja, hogy egy népszámlálást tartsak , hogy itt hányan vagyunk. Úgy gondolom, hogy facebookja mindenkinek van, és egy oldal az nagyon kézen fekvő lenne minden egyes személynek akinek nincs (de még annak is akinek van) blogger profilja, amivel követni tud engem itt. Egy like az nem sok, hisz a mai világban ha szabad így kifejezni magam, minden szart lájkolunk, és úgy gondolom, hogy egy pirinyó plussz like már senkinek sem okoz gondot.
  Ezzel egy fajta népszámlálást tartanák, és akár az is lehetséges, hogy aki itt nem akar valamiért hozzá szólni, ott is kommentálhatja az aktuális fejezetet. Sőt, ez az oldal lehetőséget ad arra, hogy aki csak úgy kívülállóként tudja vagy akarja követni az oldalam ne kelljen napi 80-szor fellépdesnie rá hogy " Ó a francba van már fejezet?" (igen, ismerem a szitut, többek között ezért is van nekem itt profilom :D )
Amint van fejezet legkésőbb másnap már is tolom fel Fácséra. Így már az életünk folyamát megjelenítő, és naponta, sokszor óránként látogatott oldalról, már sokkal kényelmesebben követheti akárki a blogot. Természetesen a következő blogom is fent lesz majd :D

Másik ok.
Gondolok és gondoli szeretnék a sok hasonló helyzetű bloggerre amilyen én is vagyok. Sokan vannak akik csináltak fb csoportot is blogjuk követésére, és lehet már reklámozó oldalakat is, mint ahogy én is teszem. De gondolom nekik sem árt még egy plusz kis reklám! És ezennel hirdetem hogy ez a Facebook oldal olyan lesz, amin bárki hirdethet Blogokat! Saját vagy másé, az már mindegy! Egy üzenetet kell csak az oldalnak,( vagy majd lentebb leírom még hova) és amin észre veszem teszem is ki!


A feltételek az1D-s blog hirdetéséhez:
  • Az oldalt ha lehet lájkold
  • küld el a linkjét a blogodnak
  • ha van különleges kívánságod, rakjam ki mellé a leírását , egy bizonyos vagy akármilyen képet, jelöljek meg valamit rajta, bármi, azt írd meg üzibe a link mellé 

Örülnék ha mindenki aki olvassa lájkolná az oldalt, így könnyebben tudjátok követni, és lenne nekem is fogalmam , hogy mi hozza össze nekem azt a bizonyos 4000/5000/6000 és egyre több megtekintést <3 köszi <3 

Az fb oldal pedig itt van: https://www.facebook.com/1dsblogokcsakitt?fref=ts
(remélem jó linket küldtem :O ha nem szóljatok, de rá is kereshettek , a neve: 1D Fanfiction Reklám)
Akit érdeklek amúgy is, az oldalon keresztül küldött üziben a nevem is megkérdezheti, szívesen ismerkedek meg olvasóimmal és aki nyilvánosan nem akar még így sem kommentelni, de szívesen azért a tudtomra adná hogy milyen is lett, akkor még nekem, privátba is küldhet, sőt beszélgethet is mert nem harapok !!! Sőt, akár az oldalnak is küldhet üzit, így is megfelel :D  <3

Nincsenek megjegyzések: