Oldalak

Rendszeres olvasók

2013. december 29., vasárnap

FIGYELEM! FONTOS!

Sziasztok! Ezzel most csalódást kell okoznom, de nem egy fejezet! De Fontos lenne hogy ezt végig olvassátok, és minden kedves olvasóm válaszolna rá, mert befolyásolni fogja minden egyes válasz a blogot :)

Nos, felmerült bennem egy olyan ötlet, hogy a történetet kicsit el lehetne tolni ilyen misztikusabb dolog felé. Vagy akár egészen :)
Hogy ez alatt most mit is értek? Azt, hogy az pattant ki a fejemből, mi lenne ha raknák bele ilyen kis "természet feletti" dolgokat.

PÉLDÁUL:  Angelnek esetleg van valamilyen kis (vagy nagy) természetfeletti ereje, vagy épp az angyalok nemzetségének :) Hogy megálmodhat egyes dolgokat, vagy az álmaiban utalások vannak történésekre, vagy valami más dolgok, pl erősebb, vagy épp meg tud gyógyítani az erejével embereket meg hasonlók,de
ezek csak lehetséges példák.  De persze nem arra gondolok, hogy adjunk neki varázs pácát oszt idézzen démonokat XD (De ha a nép úgy óhajtja xd *vállvonás* )

VAAAGY, akár : egészen azt is lehetne, hogy nem csak van az emberiség + egy olyan emberfaj akiknek van szárnyuk oszt thső, hanem egy egész varázsvilág.
Ezen esetben : van az emberek világa, és egy olyan világ ahol vannak a többiek. Itt is lehetséges hogy csak angyalok, de akár kibővíthetem mindenféle mással is. :) akár démonokkal, boszorkány mesterekkel, gonosz vagy éppen jó töndérekkel, lehetnek gonosz fajok meg jók (jujj neki lódult a fantáziám XD ) de tényleg akármikkel xd

Szóval én ezekre gondoltam :) tudom hogy nagy őrültségek vannak a fejemben ,  nem kell mondani.
Ha nem tetszik senkinek az ötletem/ötleteim semmi akadály, én folytatom így is a blogot :) De, persze azt is figyelembe kell venni, hogy ha meg van kicsit újítva akkor már is nagyobb a lehetőségek tárháza, hogy hogyan folytassam. Hisz az logikus hogy hol van több mozgási  lehetőséged, egy olyan helyen ahol van vagy ahol nincsenek természet feletti dolgok?
De ismétlem, meg értem, ha nem szeretnétek drágáim :* <3

Összesítve, és nagyon tömören 3 lehetőség van :)

A.) Minden marad úgy , ahogy eddig.
B.) Kicsit megcsavarom a történetet egy kis "természet felettivel".
C.) Egy egész világot nyitok meg a történetben (akár a csak-anygalok-és-ennyi -től az egyész itt-osztán-van-minden -ig)

(persze nem akarok senkit sem befolyásolni, de ha a b-re vagy c-re szavaztok több fejit is gyárthatok ;) )

Szívesen hallgatok javaslatokat, ha valakinek van ötlete hogy mi nem tetszik, vagy épp mit/kit látna szívesen benne :)

És, FONTOSNAK TARTANÁM, HA MINDENKI AKI OLVASSA VÁLASZOLNA :) MERT TŐLETEK FÜGG, HOGY INNEN HOGYAN TOVÁBB :)

Ez már csak egy kis hüyleség: persze nem muszáj A-B-C közül választani :) akár mit mondhatsz pl, "Szeretnék bele vámpírokat, de ne legyen varázsvilág" Vagy "Jó lenne ha az agyaloknak lennének különleges képességeik, de nem szeretnék bele mást"
és a többi és a többi :)
Meg jó lenne, ha pl azt  megmondjátok hogy "oké, legyen varázsvilág" de akkor meg lehetne említeni azt, hogy nem akarsz bele mindenféle mást lényt csak angyalokat, vagy akár hogy "húú legyen benne minden" :)
Mindenről ti döntetek :)
PUSZI MINDENKINEK :)



4 megjegyzés:

Unknown írta...

Személyes véleményem: ne legyen varázsvilág. Annyi vámpíros, démonos stb. blog van, hogy meg sem tudom számolni. Ilyen, amit te írsz, tudtommal nincs, vagy csak még nem találtam.
Különleges képesség.. ez viszont tetszik :D a B-re szavazok! :)

Renee Colonial írta...

Én a B-re szavazoook :) Nagyon B! Viszont én csak Angelnek adnék különleges képességet, nem tudom miért, de csak neki._. de ha a többi angyalnak is lesz akkor legyen mindenkinek más :)
Remélem segítettem :)

Renataxx

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Hááááááát... Nézzük... Nem is tudom... B! szerintem minden angyalnak legyen képessége... erre konkrét magyarázatot nem tudok adni xd csak legyen és kész! Pont a végére! (és ide felkijáltó jelet tettem xddd értelem xddd) a lényeg, hogy B! am már én is gondoltam arra h legyen képessége xd Olvasol a gondolataimban? Mi vagy te? Valami természetfeletti lény? Na jó xdddd ez a megjegyzés olyan fura lett, de remélem a lényeget érted xd

Noncsy :*