Oldalak

Rendszeres olvasók

2014. március 31., hétfő

AZ ELSŐ DÍJJAM !

URAMISTENTEJÓÉÉÉGGG! VALAKI LŐJÖN LE! Nem bírok magammal! El sem hiszem srácok, de kaptam egy díjat!
Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon meg szeretném köszönni








(ezerbocs hogy, aki észre vette, hogy a "szabályok" meg a kép, most került ki, de annyira hanyag vagyok """"néha"""" :O ezer bocs :O xd )

Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 blognak tovább küldöm















  1. Hova mennél szívesen nyaralni?
Harry Styles házába :D (egyébként meg nagyon érdekel Erdély, az Alpok, ... igazából bárhova :D )
  1. Mit álmodtál legutóbb?
Ezt nem szeretném leírni mert... hát enyhe kifejezéssel szörnyű volt :(
  1. Szerinted léteznek űrlények?
Én eléggé realista vagyok, szóval ha azt a tényt nézzük, hogy a Világegyetemben a bolygók száma nagyobb mint a Föld összes tengerpartja és sivataga homokszemeinek száma, akkor igen, minden bizonnyal. 
  1. Mit gondolsz, milyen lenne, ha egy olyan világban élnénk ahol minden misztikus dolog/lény jelen lenne? Ha minden mese és rémtörténet igaz volna?
Azt gondolnám, hogy imádnék abban a világban élni! (Most egy titkot fogtok megtudni: Én azért is írom az AV-ot mert  kicsit szeretnék abban a világban élni, olyan különleges lenni mint Angel :D )
  1. Mit gondolsz a jegesmedvékről?
Azt hogy szeretik a Coca-Colat :D 
  1. Ragadt már hozzá a nyelved egy jégcsaphoz?
Nem, csak lámpa oszlophoz... xd 
  1. Félsz valamitől? Mitől?
Max egy kiadós horror film után a szadista állatól aki legyilkolta a legjobb pasit a filmben :D 
  1. Ha az emberek bőre színes lenne, milyen színű bőrt választanál magadnak? (zöld, lila, sárga etc.)
Fehér, de az az egészen csillogó :D tudjátok, mint a szatén :3 Vagy egészen fekete, olyan mint egy felhőtlen éjszakán az égbolt :3
  1. Van valami plüssöd amivel alszol?
Huha hát hol kezdjem a listát? xdd (pléd, egy manó vagy mi, egy kutyusos plüsspárna, egy cicás plüss párna, azon kívül ha plüssnek számít a macskám, Theseus [ejtsd: tézeusz] )
  1. Miből merítesz ihletet az íráshoz?
 Igazság szerint a kezdő löketet az Cassandra Clare csodálatos könyvsorozata adta (fentebb említettem :) ) de valahogyan úgy vagyok vele hogy csak az élet ad egy szituációt, és azt beleszövöm a történetbe ( pl, Felicity Angellel összetűzésbe keveredik, anya felcseszte az agyam xd ) szóval az élet :D
  1. Mi a kedvenc zeneszámod?
hát... ez annyira változó, hogy nem tudom megadni erre a választ. sorry :D 


Kérdések:

  1. Mit választanál inkább? Egy jó könyv, vagy egy jó film?
  2. Miért kezdtél blogolni?
  3. Vannak szenvedélyeid? (nem feltétlen károsra gondoltam :D )
  4. Szoktál angol anyanyelvű blogokat olvasni? 
  5. Ha igen miket? 
  6. Olvastad már ezek közül valamelyiket (akrámilyennyelven)  : After, Twisted, Dark, Sister ? 
  7. Mennyire függesz a fácsétól? (facebook ) 
  8. Ki a "férjed" ? (eseteleg ha nem voltam elég tiszta, ki a kedvenc tagod? xddd ) 
  9. Voltál már koncerten?
  10. Találkoztál már olyan naaagy kölföldi világsztárral.
  11. Ha igen kivel, ha nem kivel szeretnél? (természetesen 1D-n kívül :D )
Akiknek küldöm:

(ezt megjegyezném, hogy nem tudom hogy illik e annak küldeni vissza, akitől kaptam, ezért az összetűzések elkerülése végett esetleg kötekedőkkel szemben, nem küldöm, és ha lehetne és szörnyen vágyna rá még is, akkor mélyen szégyellem magam :D )

Dark - Larry Stylinson
Angel Love ~ One Direction
Beauty in the beast
Fáj, az amit érzek

Jó... ennyit tudtam össze szedni... ne haragudjatok, de komolyan csak angol blogokat olvasok... Sorry :D

Nincsenek megjegyzések: