Oldalak

Rendszeres olvasók

2014. január 19., vasárnap

Technikai mallőr... :O

Sziasztok!
Ismét csalódást kell okozni, mert ez a bejegyzés sem egy fejezet..
Igazából rossz hírt kell közölnöm...
A gépem az csütörtököt mondott... ami azt jelenti, hogy nem tudom mikor lesz új fejezet... Nem tudom mikor kapok új laptopot.
Addig nem tudok írni , amíg nem kapok egy olyan ezközt ami lehetővé teszi az írást. :O
(így is sunyiba írtam meg ezt a bejegyzést is, apum gépéről...)

Szóval ne haragudjatok... :'( Én tiszta idegbolond voltam, mikor egyszer csak felmondta a képernyő a működést... hát még mindig az is vagyok megsúgom.
Szóval bizonytalan ideig nem lesz friss rész...
De szó sincs arról, hogy abba hagynám a kis történetet :D
(igyekszem az apám megszekálni, hogy hétvégére javítsa meg :* <3)
addig is , izguljatok :D
Én meg jegyzetelem az ötleteim, amik érdekes módom csak úgy ömlenek matek órán és irodalmon xd 

ÉS MÉG EGYSZER Ne HARAGUDJATOK <3 :''''(

Nincsenek megjegyzések: